11 Mart 2009 Çarşamba
kısmetin peşinden;hayaller
Bugün, hayallerimin peşinde koşmak için ( nakit parayı bu dönemde en kolay kazanma yolu olarak )hem süper loto hemde iddaamı oynamak için gittiğim bayiden 3 arkadaş dönerken ;1 yaşlı adamın kaldırıma oturmuş su içip yüzünü yıkadıgını gördük."hayırdır amaca , ne oldu " sorumuza suveren esnaf arkadaştan ögrenebildikkitansiyon yükselmesinden kendinden geçmiş.arkadaşım bu tip rahatsızlıklara ilk müdahalenin LİMON SUYU olduğunu söyledi.Karşı esnaftan 4 dilim limon aldım .amca bunların 3 ünü yedi ve daha dirençli hale geldi.biraz toparlamıştı.yakınlarının bilgisini almak istedik ama hatırlamıyordu.üzerinde evrak varmı ;yoktu.midesi için Yalova'dan göztepe devlet hastanesine sevki için gelmiş.hastanede tüm evraklarını ve mobil telefonunu kaybetmiş.biraz kendine gelen amcayı bizde eski adı ptt olan hastaneye ( başhekim yardımcısını arkadaşımız tanıdıgından)götürdük.tansiyonu 12 - 23 idi.bunun üzerine acil müdahale edildi.tansiyonunu normale yaklaştırmak için ilaç ve iğne uygulandı.biz 3 yandan hasta yakınlarına ulaşmak için telefonlarla arayış içine girdik.bildiğimiz bilgilerin ; yalova devlet hastenesinden sevki , yalova çiftlikköyde oturuyor olması,hanımının adı sema , kızının adı neslihan olması idi,ama en önemlisi tc kimlik nosunun yanında ido sefer kitapçıgına yazılı olmasıydı.kan tahlillerinide yaptırdıktan sonra yalova çiftlikköy belediyesinide ayaga kaldırmamıza ragmen adresini ve yakınlarını bulamadık (sagolsun hastane polis memuruda polis teşkilatında yapılabilecek bütün araştırmaları yaptı ; kimlik kontrolü, adresini,hastane içinde internet kullanmamızı v.s.).biz moral olarak çok zorlandık , etkilendik veyapabileceğimiz başka birşeyinde olmadıgının farkında idik.hastanede personele teslim ederek ayrıldık.içimizdeki duygular çok yıprandığından , dönüşte araba içinde her anlamsız kelimeye yoldan geçene (3 ayrı kişinin aynı duygularla yorulmuşluktandır herhal )çok güldük yaşadığımıza.inşallah yakınlarımızın ve hiç kimsenin başına gelmez böyle 1 durum.SON SÖZ yada kısadan hisse ;bilmem kaç milyon liraya gitmek için oynadıgımız lotodan bize böyle 1 ikramiye çıktı .paranın hiç olması , sadece rahat için ,DIŞ ETKENLERDEN KORUNMAK için 1 vasıta oldugunu 1 kez daha görmüş oldum.hayaller güzel ama en güzeli herhal ; hayallerimizi gerçeklerimizin üzerinden yapmalıyız. bu bize yaşamın hızında hız katar.seni seviyorum olmam ne güzel seninle paylaşabiliyor olmam bu imkanı bana vermen ne güzelama en güzeli anneni babanı ve çatlak prensesimi bende özledim...........
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

1 yorum:
Konunun özlem kısmına yoğunlaşırsam
uçan da kuşlara malûm olsun,
ben annemi özledim.
Hem annemi hem babamı
Hem kardeşimi özledim
Yorum Gönder